top of page
  • Facebook
  • Linkedin

ციფრული პროექტების მენეჯმენტი

შინაარსი:

თანამედროვე ბიზნეს გარემოს დამახასიათებელი ცვალებადი გარემო, პროექტების და ამოცანების კომპლექსურობა და გრძელვადიანი მიზნების არასაკმარისი ხილვადობა. ამასთან ერთად მომხმარებელი ითხოვს სწრაფ რეაგირებას და მორგებას მის საჭიროებებზე. სწორედ ამიტომ კომპანიები ავითარებენ აიტი ინფრასტრუქტურას, მეტად იყენებენ ციფრულ პროდუქტებს და გაყიდვების არხებს. შესაბამისად აუცილებელი ხდება თანამშრომლებისთვის და მენეჯერებისთვის ციფრული პროექტების მენეჯმენტის ცოდნის გაღრმავება და უნარების განვითარება.

ტრენინგის გავლის შედეგად მონაწილეები გაეცნობიან საბაზისო აიტი ტერმინოლოგიას, უკეთ წარმოიდგენენ საბაზისო აიტი ინფრასტრუქტურას, შეისწავლიან თუ რას ნიშნავს ავტომატიზაცია და გაციფრულება, ისინი შეიძენენ აუცილებელ ცოდნას და პრაქტიკულ უნარებს რათა შეძლონ ციფრული პროექტების დაგეგმვა/განხორციელება. კურსის ფარგლებში განხილული იქნება როგორც Agile მიდგომები (Scrum და Kanban), კლასიკური PMI მეთოდოლოგია, ასევე კურსი ითვალისწინებს დარგის საერთაშორისო სტანდარტებს IIBA და ITIL.

ტრენინგის შინაარსი:

  • შესავალი, პროექტების მართვის საფუძვლები

  • ციფრული სამყაროს საბაზისო მცნებები და ტერმინოლოგია

  • დიჯიტიზაცია/დიჯიტალიზაცია/ციფრული ტრანსფორმაცია

  • პროექტების მენეჯმენტი PMI მეთოდოლოგიით

    • პროექტის როლები

    • პროექტის ინიცირება

    • პროექტის შინაარსის განსაზღვრა

    • პროექტის გეგმა

    • პროექტის ბიუჯეტი

    • პროექტის რისკები

    • პროექტის კომუნიკაცია

    • პროექტის დახურვა და შედეგების შეჯამება

  • პროექტების მართვის ემპირიული მიდგომა და მოქნილი მეთოდოლოგიები

    • რა არის Agile? რა არის Scrum ?

    • Agile ღირებულებები და საქმიანობის წარმართვის ახალი კულტურა

    • ვინ არის მსახური ლიდერი?

    • ემპირიული აზროვნების სამი კომპონენტი

    • Scrum Master-ის მთავარი კომპეტენციები

    • რა არის Kanban ?

    • Agile კორპორატიულ გარემოში , Scaled Agile - SAFe ძირითადი პრინციპები

  • ციფრული პროდუქტის განვითარება და Product Owner როლი

  • ბიზნეს მოდელი, Business Model Canvas

  • მომხმარებელთა საჭიროებების ანალიზი, Scrum Product Canvas

  • განვითარების ინკრემენტულობა და იტერაციულობა

  • რა არის  MVP და ვიზუალური მოდელები პროტოტიპირებისთვის (სკეჩი, მოკაპი)

  • ფუნქციური ანალიზი, UX/UI ანალიზი

  • სასურველი ციფრული პროდუქტის აღწერა

    • Product Backlog, User Stories

    • Nonfunctional Requirements

    •  Epics

    •  Acceptance Criteria

    •  Spikes

  • მოთხოვნები პროდუქტის მიმართ და წარმატების კრიტერიუმები

  • დეკომპოზიციის ტექნიკები

  • მოთხოვნების მართვა და აღსრულება

    • მოთხოვნების ურთიერთდამოკიდებულება, ზეგავლენის ანალიზი, Story Mapping

    • შეფასების პროცესი; Function Points, Ideal Hours, Story Points

    • The Release Burndown Chart

    • დანერგვის მოსამზადებელი სამუშაოები

    • რა არის რელიზი (Release Strategy: Major Releases, Minor Releases, Functional Releases)

    • ტესტირება, ტესტირების სცენარი

  • ციფრული პროდუქტების მხარდაჭერა, SLA

  • შემაჯამებელი პროექტი

 

ვისთვისაა კურსი:

კურსი განკუთვნილია კომპანიების თანამშრომლებისთვის, რომლებიც

  • ქმნიან ახალ პროდუქტებს და მომსახურებას ან ავითარებენ უკვე არსებულს

  • საჯარო და კერძო სექტორის მენეჯერებისთვის და გუნდის ლიდერებისთვის, რომლებიც ხელს უწყობენ სიახლეების დანერგვას

  • პროექტების მენეჯერებისთვის და გუნდების წევრებისთვის, ვინც ჩართულია პროგრამული უზრუნველყოფის შემუშავებაში, გაყიდვების და კომუნიკაციის არხების განვითარებაში, მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესებაში

  • ციფრული ინდუსტრიით და ციფრული პროექტებით დაინტერესებული ადამიანებისთვის

 

ხანგრძლივობა: 27 სატრენინგო საათი

ფორმატი: ჰიბრიდული

ფასი: 1550 ლარი

დაწყების თარიღი: 22 აპრილი; სამშაბათი/პარასკევი

დაგვიკავშირდით:

+995 599226622 

+995 577554443

© 2024 Bewise Georgia

bottom of page